Hade inte suttit fel ;D

Helt slut efter dagen. Upp klockan 9, åka till Kungsbacka Ridklubb och rida, gick inte alls bra , han va stel , sur och gjorde bara som han ville! :( Sen var det snabbt hem och byta om, åka till Sisjön och köpa Convers :D Men såklart va de slut i min storlek -.- så typiskt asså! Så blev inget med det.. Sen åkte vi och tittade på lite ridkläder ;)) :D
Mamma ville att jag skulle prova ett par svarta Tretorn Advance , men nej! Har något i mot dom asså xD Sen hittade jag en massa jag ville ha! Men mamma ska att vi kunde vänte med det ett litet tag, eftersom jag fått lite andra små saker så sa hon att vi kunde ta ng dag om ng månard eller två och åka och köpa lite ridgjejor till sommaren :D :D
B.l.a ny hjälm, jacka, tröjor och ridbyxor , och hon vill att jag ska ha ett par Tretorn, men vill inte det!! HAHAH xD Jag e lite smått konstig ;) Men aja kommer lite bilder på saker jag såg som jag ville ha idag :)

Kommentarer
Postat av: Sannaa :D<3<3<3

Dom ridbyxorna är fett nice!

2011-03-30 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0