Sluta tidigt + fint väder :D

Idag slutate jag tidigare :D
Hahaha hade jour ;) typ att man är i bamba och i skol cafét , så då får man sluta tidigare (y)
Så gick till stallet efter det. Skulle hoppa lite hade jag tänkt. Ställde fram hinder och så , inte så höga men först va det på ca 60 cm och efter ett honder blev hon jätte stark och sen började hon skena och där satt jag med 1 stigbygel! Ville verkligen inte åka av eftersom att hela paddocken va geggig :( höll mig kvar :D :D
Sen va hon jätte stark och lyssnade inte alls bra... lite segt eftersom att jag ska hoppträna henne på torsdag. Men får la hoppas att det går bättre då :)
Nu ska jag pluggggaa fysiiik! -.- baad! men det måste göras det med ;))
Leigar & Wera för ett tag sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0