Stallet eller inte?

Funderar starkt på om jag ska gå till stallet och fixa allt riktigt ordenkligt och jätte noga för en gångs skull... Fast nää! Tror jag bara komemr ut med hunden, kanske går förbi stallet med henne om inte Liston e där... Liston är en hund i stallet som är där typ 24/7 haha en boxer som e ur snäll! 
Får se vad jag ska göra... Just nu ska jag iaf göra klart alla läxor och skit som vi har i skolan. I morgon hinner jag nog inte rida eftersom att jag och pappa ska åka och kolla på en iPod. 4Gen. :D :D YEAH!! 
Men på torsdag ska jag rida... då har vi ju studiedag och på fredag med så då blir det änna gött att kunna vara i stallet utan att stressa och så... ;;))
Mwahahhahaha en gör snygg bild på mig och Ofelia i vintras :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0