bara segt ..

Just nu händer det inte speciellt jätte mycket och hinner verkligen itne skriva någonting för ni anar inte hur mycket skit vi har i skolan, ska la försöka emd det när det börjar närma sig sommaren lite mer liksom då vi inte går i skolas osv.. Men jag har iaf börjat rida för ett tag sedan igen:) 
Vet inte vad jag ska skriva mer men här kommer lite bilder:)




När jag börjat rida igen nu så har vi slått vårat rekod i höjdhoppning :D 
125 cm !! Har ingen bild tyvärr, men denna bilden ovanför är på 1 m :) 





Kommentarer
Postat av: olivia görmarker

det var du som va fodervärd/medryttare på leigar förut va? För jag har honom nu, hehe är bara nyfiken & tacksam för svar :)

2011-07-17 @ 03:06:00
URL: http://oliviagormarker.blogg.se/
Postat av: olivia görmarker

det var du som va fodervärd/medryttare på leigar förut va? För jag har honom nu, hehe är bara nyfiken & tacksam för svar :)

2011-07-17 @ 03:06:29
URL: http://oliviagormarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0